Indukcyjne urządzenie do spieniania mleka Severin SM9685, dzięki któremu bez problemu spienisz lub podgrzejesz do odpowiedniej temperatury pożądaną ilość mleka. Kontrolna lampka LED wskazuje wybraną temperaturę, a otwór w pokrywie umożliwia dodawanie różnych dodatków smakowych bez jej otwierania. Wyjątkowo cicha praca urządzenia zapewnia komfort użytkowania.
opis produktu
- wysoka jakość wykonania oferowana przez znaną niemiecką markę Severin
- 2 lata gwarancji
- nowoczesny design
- obudowa ze stali szlachetnej + wytrzymałe tworzywo
- wyjątkowo cicha praca silnika
- urządzenie indukcyjne brak mechanicznego połączenia silnika z elementem spieniającym
- maks. prędkość 4700 obr./min
- pojemnik z powłoką zapobiegającą przywieraniu
- spieniacz do mleka odczepiany od podstawy
- otwór w pokrywce do dodawania substancji smakowych
- spienia od 100 do 350ml mleka
- możliwość podgrzania od 100 do 700ml mleka
- spienia mleko w kilka sekund
- możliwość spieniania i podgrzewania mleka jednocześnie (spienia mleko na zimno i na ciepło)
- 4 ustawienia temperatury: 45oC 55oC 60oC 65oC
- można przygotować np. pyszne puszyste kakao
- włącznik /wyłącznik
- zabezpieczenie przed przegrzaniem
- wyciągany ubijak do mleka z pokrywką
- wymienne nakładki z magnetycznym schowkiem
- łatwy w czyszczeniu
- zdejmowany pojemnik na mleko ze stali szlachetnej
- do mycia w zmywarce
- kolor biało/srebrny
- moc 500W
- napięcie 230V/50Hz
- serwis "door to door"
zestaw zawiera
- fabrycznie nowy spieniacz do mleka SM9685 zapakowany w oryginalnym opakowaniu
- zestaw akcesoriów wyszczególnionych w opisie
- instrukcja w języku polskim
- karta gwarancyjna
- faktura lub paragon z kasy fiskalnej (do wyboru)
- całość odpowiednio zapakowana i zabezpieczona na czas transportu
gwarancja 24 miesiące "door to door"
Łącznie z produktem wysyłana jest karta gwarancyjna wystawiana w dniu wysyłki z paragonem z kasy fiskalnej lub fakturę VAT. W razie awarii, wystawione przez nasza firmę dokumenty uprawniają do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej. System serwisowy "door to door", po zgłodszeniu awarii kurier zgłosi się po urządzenie, dostarczy je do serwisu. Po naprawie sprzęt ponownie zostanie dostarczony do klinta firmą kurierską. Koszty transportu pokrywane są przez serwis.